خدمتی دیگر برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی:

بسته اعتباری FMCG در نمایشگاه ریتیل شو، رونمایی شد

بستهاعتباری زنجیره تأمین کالاهای تند مصرف «FMCG» بانک پارسیان به منظور ارائه تسهیلات اختصاصی به شرکتهای پخش و فروشگاه‌های زنجیرهای رونمایی شد و ایجاد درگاه‌های پرداخت، دستگاه‌های کارتخوان و انواع کارت‌های پارسیان از جمله خدماتی است که توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در این بسته به فروشگاه‌ها ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، در پنجمین نمایشگاه ریتیل شو از بسته اعتباری بانک پارسیان با هدف تأمین مالی و افزایش فروش مشتریان هدف در زنجیره تأمین کالاهای تند مصرف «FMCG» طی مراسمی با حضور محمد ضرغامی، عضو هیأت مدیره و معاون طرح و توسعه، محمدرضا پارسافرد، مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار و جمعی از معاونان و مدیران بانک پارسیان و اعضای هیأت مدیره و معاونان و مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) رونمایی شد.

بسته‌ اعتباری زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف بانک پارسیان، شامل مجموعه‌ای از سامانه‌های متعدد بانکی است که خدمات متعددی را به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی برای مدیریت وجوه به آنها ارائه می‌دهد و خدماتی که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در این بسته به فروشگاه‌ها ارائه می‌دهد، شامل درگاه‌های پرداخت، دستگاه‌های کارتخوان و انواع کارت‌های پارسیان می‌شود.

بازارهای هدف این بسته اعتباری، تمامی شرکتهای پخش، فروشگاههای زنجیرهای بزرگ، فروشگاههای زنجیرهای خرده فروشی و مصرف‌کننده‌های نهایی که از این خدمات استفاده می‌کنند را در بر گرفته و امکان بهره‌گیری از تسهیلات اختصاصی ویژه‌ این بسته اعتباری، برای آنها فراهم شده است و تمامی شرکتها و فروشگاهها در لایههای مختلف می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

تسهیلات در بسته «زنجیره تأمین کالاهای تند مصرف» با شرایط مطلوب به شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در حال حاضر مشتری بانک نبوده یا فاقد فروش متمرکز نزد بانک هستند، مشروط به تمرکز گردش مالی کسب‌وکار آنها از طریق اتصال دستگاه‌های کارتخوان/ درگاه یا واگذاری چک‌های حاصل از فروش به حساب‌های آنها نزد بانک پارسیان با شرایط زیر پرداخت می‌شود:

تسهیلات تا سقف 25 درصد فروش متمرکز آتی ماهیانه در حساب قرض‌الحسنه جاری با بازپرداخت سه ماهه یک جا در سررسید، با امکان افزایش آن پس از دوره یاد شده تا سقف 85 درصد فروش متمرکز، متناسب با ظرفیت اعتباری و معدل حساب.

علاوه بر این، در این بسته، محصولی به نام کارت اعتباری بخش‌بندی شده با محل مصرف مشخص طراحی شده و به متقاضیان این کسب‌وکارها ارائه می‌شود که به افزایش فروش آنها کمک خواهد کرد. در بخش مصرف‌کننده نهایی نیز، تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند این کارت را به مشتریان ثابت خود عرضه کنند و هم می‌توانند به باشگاه مشتریان بانک پارسیان متصل شوند تا کارت اعتباری ارائه دهند. همچنین، استفاده از خدمات بیمه‌ای با نرخ‌های جذاب و تخفیفات مناسب و همچنین بهره‌مندی از خدمات لیزینگ در خصوص تأمین تجهیزات از دیگر امکاناتی است که بانک پارسیان از طریق همکاری با شرکت بیمه پارسیان و شرکت لیزینگ پارسیان فراهم کرده است.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *