دستگاه کارتخوان تاپ (POS)

همیشه تاپ باشید

دارندگان دستگاه‌هاي كارتخوان فروشگاهي شركت تاپ از خدمات پشتيباني گسترده شركت در اقصي نقاط كشور برخوردار هستند. وجود 50 نمايندگي تاپ در سراسر كشور و شركت‌هاي كارگزارهاي در شهرهاي مهم، امكان مراجعه سريع به پذيرندگان داراي مشكل را حداكثر تا 2 ساعت در هر نقطه‌اي از ايران امكان‌پذير نموده است.

مراحل دريافت دستگاه کارتخوان تاپ

1

ارائه درخواست و ارسال مستندات توسط متقاضی از طریق:

1- شعبه بانک پارسیان

2- نمایندگی تاپ

2

1- بررسی درخواست، مستندات پذیرنده

2- احراز هویت پذیرنده

3- ثبت درخواست در پرتال پذیرندگی شاپرک توسط تاپ

3

تماس با پذیرندگان و تحویل کارت خوان

براي دريافت دستگاه کارتخوان تجارت الکترونيک پارسيان و مشاوره با شماره 2318 تماس بگیرید یا اینجا کلیک کنید.

مزايای كارتخوان‌ های فروشگاهی ثابت و قابل حمل

  • امكان اتصال كارتخوان به رايانه ، صندوق‏هاي فروشگاهي، ترازو، ماشين حساب و ...
  • امكان پياده‌سازي طرح‌هاي انگيزشي و وفاداري مبتني بر تراکنش‏هاي کارتخوان
  • تخصيص چند حساب به دستگاه كارتخوان و واريز وجه تراكنش به انتخاب پذيرنده به هريك از حساب‌ها
  • ‌ تخصيص چند حساب به دستگاه كارتخوان و واريز وجه تراكنش به صورت درصدي به هريك از حساب‌ها
  • قابليت خريد شارژ اتوماتيك و عادي براي سيم كارت‌هاي اعتباري، امکان پرداخت قبوض خدمات عمومي و جرايم راهنمايي و رانندگي
  • قابليت ارايه خدمات پرداختB2B وB2C به شركت‌ها و سازمان‌هاي طرف قرارداد
  • امکان ارائه تخفيف برخط در لحظه تراکنش بر اساس توافقات انجام گرفته با پذيرنده
  • امکان پرداخت وجوه خيريه براي نهادها و سازمان¬هاي غيرانتفاعي و دولتي
  • امکان شناسه¬دار نمودن عمليات¬هاي خريد براي سازمان¬هاي طرف قرارداد
  • امکان متصل نمودن دستگاه کارتخوان به بارکدخوان فروشگاهي براي تسريع در پرداخت ها