سامانه پرداخت تلفنی (IVR)

یكی از فعالیت‌های اثربخش شركت تاپ در حوزه ارتقاء رضایت مشتریان و بهبود كیفیت ارائه خدمات به مشتریان را میتوان راه‌اندازی مركز پاسخگویی متمركز مشتریان در شركت عنوان نمود. این واحد به منظور تامین خدمات قابل ارایه به ذینفعان شركت اعم از دارندگان، پذیرندگان، سازمان‌های دریافت‌كننده خدمات پرداخت، شعب و نمایندگیها با رویكرد تمركز دریافت درخواست‌ها و ارایه خدمات در یك واحد راه‌اندازی شده است.

مهم‌ترین دستاوردهای راه‌اندازی مركز پاسخگویی متمركز مشتریان تاپ

  • قابلیت تماس تمامی ذینفعان (شامل پذیرندگان، دارندگان، سازمان‌های دریافت‌كننده خدمات پرداخت، نمایندگیها و ...) در سراسر كشور به منظور ارایه و پیگیری درخواست‌ها
  • قابلیت برقراری تماس مستقیم و بدون واسطه بین مشتریان و شركت
  • مدیریت متغیرهای تأثیرگذار بر رضایت مشتری از طریق مدیریت متمركز بر درخواست‌های مشتریان
  • مدیریت توزیع درخواست‌های مشتری به نمایندگیها و كنترل و نظارت بر صحت اجرای آن
  • تلاش مستمر به منظور ارایه خدمات بهتر به پذیرندگان، دارندگان، سازمان‌های طرف قرارداد و نمایندگیها
  • ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه‌سازی روابط طولانی ‌مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان
  • هدایت یک فرآیند کسب و کار مشتری ‌مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان
  • شناسایی مشكلات مرتبط با مشتریان و ارایه راهكارهای مناسب به منظور بهبود مشكلات

در حال حاضر، مشتریان شركت اعم از پذیرندگان طرف قرارداد و دارندگان انواع كارت‌های الكترونیكی میتوانند از اقصی نقاط كشور به صورت 24*7 و بدون هیچگونه محدودیت زمانی از طریق تماس تلفنی به سیستم تلفن كارت شركت (شماره تلفن 2318-021) و یا از طریق ورود به پرتال شركت و یا از طریق ارسال پست الكترونیك، پیام‌كوتاه و دورنگار و ... ، نسبت به برقراری تماس با واحد ارتباط با مشتریان شركت تاپ اقدام نموده و به این ترتیب، درخواست خود مبنی بر دریافت خدمات مورد نیاز را ارائه و یا هرگونه سؤالات، پیشنهادات و شكایات خود را مطرح نمایند.